Andy McNab - De Afghanistan-Missie, NL Ebook(epub)

seeders: 0
leechers: 1
updated:
Added by Falcobis in Other > E-Books

Download Fast Safe Anonymous
movies, software, shows...

Files

  • McNab, Andy - De Afghanistan-Missie.epub (550.4 KB)
  • Torrent downloaded from Demonoid.me.txt (0.0 KB)

Description

Andy McNab - De Afghanistan-Missie, NL Ebook(epub)




Andy McNab (Southwark (Engeland), 28 december 1959) was een Brits soldaat bij de Britse 'elite' eenheid de Special Air Service, en is tegenwoordig schrijver.

Wilt u meer weten over Andy McNab kijk dan HIER




Auteur: Andy McNab
Pagina's: 448
Uitgever: A.W. Bruna
jaar van uitgifte: 2012
genre: Thriller


Beschrijving


'Vandaag zou wel eens de laatste dag van mijn leven kunnen zijn '

Sergeant Dave Henley is met het 1ste peloton van R-compagnie op missie in de provincie Helmand in Afghanistan.
De nog onervaren militairen gaan het gevecht aan met een vijand die meestal ongrijpbaar is en onverwachts
toeslaat met bermbommen en hinderlagen. Geconfronteerd met de keiharde realiteit van een oorlog die door de
politiek als opbouwmissie wordt bestempeld, groeien de groentjes uit tot een hechte eenheid.

Vanaf vandaag moet ik de rest van mijn leven alleen verder

Jenny Henley woont vlakbij de andere echtgenotes en vriendinnen van de militairen van het 1ste peloton. Elke dag
wachten de vrouwen, die een diepe band met elkaar opbouwen, in angst op dat bericht dat ze nooit hopen te
krijgen: dat hun man gewond is geraakt of is gesneuveld. Maar wat is zo n leven eigenlijk waard als de man die van
je houdt vrijwillig zijn leven op het spel zet? Als hij de trouw aan zijn eenheid belangrijker vindt dan jullie toekomst samen?

Terwijl de Taliban de druk opvoeren, nemen de spanningen thuis toe. Het is een kwestie van tijd totdat dit conflict escaleert


meer details over het boek vindt u hier



Download torrent
550.4 KB
seeders:0
leechers:1
Andy McNab - De Afghanistan-Missie, NL Ebook(epub)


Trackers

tracker name
udp://fr33domtracker.h33t.com:3310/announce
http://fr33dom.h33t.com:3310/announce
udp://tracker.openbittorrent.com:80
µTorrent compatible trackers list

Download torrent
550.4 KB
seeders:0
leechers:1
Andy McNab - De Afghanistan-Missie, NL Ebook(epub)


Torrent hash: D3A840542EE6C22EEEC306E8AA522D213202F450