Beau Van Erven Dorens - Pijn, NL Ebook(epub)

seeders: 0
leechers: 0
updated:
Added by Falcobis in Other > E-Books

Download Fast Safe Anonymous
movies, software, shows...

Files

  • Beau van Erven Dorens - Pijn.epub (1.5 MB)

Description

Beau Van Erven Dorens - Pijn, NL Ebook(epub)





Auteur: Beau Van Erven Dorens
Pagina's: 352
Uitgever: Carrera
jaar van uitgifte: 2008
genre: Roman


Beschrijving


'Ik kan niet meer denken. Mijn hersens zitten vol met die fuckkaas. Wat nou Fantakaas? Eat me Fantakaas. Wat
denken die Belgen nou? Dat je met kaas kunt toveren? Fuck it. Kaas is kaas. Mensen fantaseren niet over een blok
kaas. Mensen fantaseren hoe ze hun pik in de kale doos van Paris Hilton kunnen janken. Dáár fantaseren mensen
over. NIET OVER EEN FOKKING BLOK KAAS! KAAS, DAAR DOE JE MOSTERD OP!'

De lichtelijk overspannen copywriter Werner van der Linden, reclameman van het jaar 1996 en 1997, ziet
mogelijkheden om zijn tanende carrière bij reclamebureau Hot&Lazy nieuw leven in te blazen als hij mag pitchen
op een campagne voor een humoristisch kaasproduct van een Belgisch zuivelbedrijf. Met het binnenhalen van
deze opdracht zou hij zich kunnen ontdoen van zijn concurrent Enzo Morrez en zo opvolger worden van de baas van
Hot&Lazy, Etiënne Schlieberman, met wiens vrouw Werner een lichamelijk en geestelijk vermoeiende seksrelatie
heeft, waaraan hij uit strategische overwegingen geen einde durft te maken. Het verlossende idee voor de
kaascampagne wil hem maar niet invallen, tot op een ochtend zijn neef Bink, een bekende soapster, op de stoep
staat en het geluk Werner eindelijk weer lijkt toe te lachen. Nooit zat een man er meer naast dan hij.

Pijn is het literaire debuut van Beau van Erven Dorens. Een 'hysterische roman' vol bizarre
figuren en situaties tegen de achtergrond van een wereld in verwarring.


meer details over het boek vindt u hier



Download torrent
1.5 MB
seeders:0
leechers:0
Beau Van Erven Dorens - Pijn, NL Ebook(epub)


Trackers

tracker name
udp://fr33domtracker.h33t.eu:3310/announce
udp://tracker.publicbt.com:80/announce
udp://tracker.openbittorrent.com:80/announce
udp://tracker.istole.it:80/announce
udp://ipv4.tracker.harry.lu:80/announce
µTorrent compatible trackers list

Download torrent
1.5 MB
seeders:0
leechers:0
Beau Van Erven Dorens - Pijn, NL Ebook(epub)


Torrent hash: 3634C549799F66CA715FAE24E392D99400D5E501